Vi kan inte göra allt som sjukgymnaster ;)

Ganska värdelöst att gå till plugget idag, fick inte ut så mycket av det tyvärr. Jag var grymt trött också och hade kul åt att läraren sa: Det finns vissa behov ni som sjukgymnaster inte kan tillfredsställa. Jag är barnslig! Men liite kul var det faktiskt.

Har lite panik inför uppgifterna som ska vara klara tills imorgon, hade missat det totalt om inte Julia påmint mig. Fick sen också veta att det är muntligt förhör på dem, min plan b om jag inte hinner bli klar med dem ikväll var att vara lite sen med en inlämning för en gångs skull, men där sprack den...

Nåja nu taggar jag inför ishockeyn ikväll så får jag deala med psykologin när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0