snö

Yey jag lyckades försova mig, visserligen efter typ fyra timmars sömn, så jag missade att lämna in frågorna i tid. Nåja inte mycket att göra åt det, har gjort det nu i alla fall. Nu ska jag ta och organisera mitt städande lite och sen ska jag försöka plugga lite och sen fara på möte. Och sen är det ÄNTLIGEN combat igen för min del! Jag har verkligen saknat det! Tyvärr kommer vi byta program snart vilket är jäkligt synd då jag rådiggar det vi kör nu.

Nu är det världens snöoväder ute, trodde jag skulle förvandlas till en snögubbe när jag gick hem efter plugget med Sara. Vad hände med att det snart ska bli vår?


Nehepp ingen combat idag pga sjuk instruktör. Grejt, verkligen! Nåja då får jag knäcka en timme på gymmet, kan behövas då jag känner hur sjukt klen (och då snackar vi klenare än vanligt) jag blivit på de veckor jag inte kunnat träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0