lördag

Bra träningsvecka! Hade en vildodag igår så idag var jag på gymmet en sväng. Pluggandet går också riktigt hyfsat faktiskt. Tror jag har en chans att banka in det viktigaste i alla fall och så får jag hoppas att jag har lite tur med frågorna så kanske det går helt okej.

Ska vara barnvakt till två ettåringar idag, lite läskigt med tanke på att jag aldrig ens sett en av pojkarna tidigare, den andra är Alex, alltså min systerson. Ska passa på att plugga då och se melodifestivalen, det är ju redan final. Jag har bara sett en deltävling iår vilket är lite av en skandal. Är inne på en månad som nykter, sist jag var ut på STUK var 20 februari och då drack jag en cider. Jag håller verkligen på att tackla av, men på tentaröj om två veckor då jävlar ska det inte sparas på krutet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0