4 mars

Kårfullmäktige igår tog sin lilla tid (vi blev klara efter kl 00.00 och fick en liten utskällning från securitas). Är lite mör idag för igår blev jag väckt kl 7.15 då jag hade sovmorgon till kl 13 och var uppe ett tag efter KF då jag drabbades av mitt naturliga tillstånd som kallas övertrötthet! Jag var som lagom glad över det. Nåja idag är en superfin dag så jag ska ut och promenera, sen ta tag i pluggandet och städandet innan jag och Maarja ska till hennes gamla klasskompis för en spelkväll. Det gillas väldigt mycket!

Hade på något sätt räknat fel och kommit fram till att det idag är 90 dagar kvar tills jag far till Göteborg = dagen då de släpper de billig biljetterna, men jag tror det är först imorgon. Ska räkna om så att jag säkert vet, jag vill helst komma dit så billigt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0