1 mars

Sitter i lägenheten igen, känner mig mer död än levande, men jag ska försöka fixa frågorna till dagens psykologiföreläsning innan kl 13 då vi börjar. Kan inte fatta att två månader av det nya året redan passerat. Svoosch svoosch säger det.

Den här veckan är för ovanlighetens skull bara halvfull (för tillfället)

måndag: Ishockey Luleå - Färjestad
Tisdag: plugg med Sara och sen äntligen combat igen
Onsdag: seminarie på förmiddagen och styrelsemöte med hälsovetarsektionen + Kårfullmäktige efter det ( kommer hålla på lääääänge har jag blivit förvarnad om)
Torsdag: Elin kommer?
Fredag: ?????
Lördag: 20-års kalas och  BEAT!!!! Innebär TRE dansgolv på STUK och en massa folk
Söndag: film och tårta (eftersom jag har namnsdag och då ska man tydligen bjuda på tårta)

Fast nu när jag tänker efter, hur mycket ledig tid kommer jag ha när det snart bara är två veckor kvar till första tentan? Kan vara läge att börja plugga stenhårt idag!


Note to self: Lär dig för h*lvete att börja plugga i tid! Sitter här med uppgifterna, men de kan lika gärna stå på kinesiska, jag fattar nada. Och det blev just bättre när jag fick veta att det finns 11 uppgifter till krispsykologin som ska vara inne senast kl 8 imorgon bitti! Great, blir att sitta uppe hela natten, du är så himla smart bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0