21 maj

GD:s konsert är nu helt slutsåld :D det kommer vara ett härligt drag på konserten.Me like!men frågan är ju hur mosad jag kommer bli:/

jag orkade inte fara och springa idag,får göra det imorgon antingen innan vi far till ötå(om det nu blir av) eller så efter.Ska iaf promenera med majje idag.sen borde jag köra lite styrketräning också,arms,abs and ass skulle behöva en omgång ;)

blä jag har fått huvudvärk,annars finns inget att klaga på för tillfället.Livet leker.eller ja kom på att jag har ju fortfarande ingen lägenhet till hösten,men jag kan alltid bo hos linda ett tag om det skiter sig totalt.:D

nu måste jag gå och mocka så jag inte missar simpsons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0