vem sa att orangea byxor inte är hett?

Den bästa kvällen på det här året - check! Galet kul hade vi igår. Det började med att jag och Maarja flummade i fällan och satte på oss en massa skumma kläder: Maarja tog en stickad orange tröja som det står ped6 på, röda extremt stora byxor och en bygghjälm på skallen. Jag hade orangea byxor från televerket och öronmuffar formade som lila Kermits. De kläderna hade vi på oss hela kvällen på STUK sen. Tyvärr hade vi inte så många nollor att leka med men desto fler phösare och det var grymt roligt. Vi körde en lek där en person i varje lag skulle ha en gurka mellan benen och resten av laget skulle i tur och ordning springa fram, ta en tugga och svälja hela biten innan man växlade genom att pussa nästa person i ledet. Den som först hade smaskat i sig hela gurkan vann. Vi lekte också mer barnvänliga lekar som fruktsalladen och hela havet stormar för att avsluta allt med MegaTwister. Jag kom ganska lindrigt undan, jag behövde bara sätta min näsa mot en nollas skrev.

Sen snackade jag och Maarja bort nästan en timme med folket som jobbade i garderoben, en av killarna var jäkligt söt men han försvann efter att vi varit och käkat varsin pizza på fällan. Det var ovanligt mycket folk för att vara en lördag, det var ju kö till baren! I alla fall så satt jag och Maarja mest och snackade med en massa människor, sen kan vi censurera resten  men jag kan ju säga att det var bortamatch för min del inatt/morse. Väldigt schysst kille men det finns grejer man inte ska göra första gången om man vill att det ska hålla så vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag hitta en medicin mot baksmällan så ses jag och STUK igen på kvällen. Ciao


Hmm jag fick höra ganska många gånger igår att jag var elak, sårande måste jag säga!! Men det var bara två personer som sa det sammanlagt så det får jag väl ta, deras fel att jag har ont i hela kroppen nu. Och det är på ett helt perverst-fritt sätt. Per (Maarjas klasskompis) ska alltid mobba mig och försökte göra nacksving på mig igår. Men jag är i alla fall bjuden på inflyttningsfest hos honom. PARTY!!!!!! Nu halkde jag bort från spåret, jag fick faktiskt en massa komplimanger igår, i ORANGEA TELEVERKETBYXOR!!! Snacka om egoboost där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0