tentaplugg och en rejäl dos ångest

Seminariumet gick bra, men jag är lite orolig över att min rapport inte ens klarar g-gränsen. Men då får jag väl rest på den och så får jag skriva om det som är fel/dåligt. Har bara pluggat efter det och combatat en timme, känns som att mina punchs sitter bättre nu :) Ni som aldrig provat på combat förstår inte hur grymt cool man känner sig, det känns som att man kan knocka en 200-kilos snubbe hur enkelt som helst (tror dock inte att det är så enkelt i verkligheten, men hey fantisera kan man ju).

Nu känns det som att mag-tarmen och näringsfysiologin sitter ganska bra, hoppas bara inte det kommer såna frågor som inte finns bland instuderingsfrågorna eller de gamla tentorna för då blir det lite knepigare. cirkulationen och njurarna sitter också hyfsat, med lite mer nötning imorgon så blir det nog bra. Ska hinna repetera lite muskelfysiologi innan kudden kallar. Imorgon har Maarja en av två tentor, håller tummar och tår för henne! Själv ska jag till skolan och plugga med tjejerna halv 9(!!!!), vet inte hur länge vi kommer sitta men säkert tills Linda ska hämta sina barn vilket brukar vara vid 15-tiden.

Mitt liv är så fantastiskt händelserikt just nu! Men efter tentan hoppas jag att det finns lite mer tid för att vara impulsiv på. Lever ju ett ganska inrutat liv förtillfället :/

Ska försöka få hit pappa nästa torsdag då jag är ledig, han ska hjälpa mig sätta upp lite saker. Vad vet jag dock inte, det är i princip bara en hylla och  jag inte vågar sätta upp själv. Resten är bara tavlor och två dvdhyllor men de ska inte vara alltför svåra att smälla upp. På torsdag efter tentan, fredag och lördag är det fixardga i lägenheten så att den är snygg inför festen. Måste åka ut till storheden också en sväng för att hitta ramarna till affischerna, spik och skruvar och handla mat inför tacokvällen på fredag. Sen måste jag hitta någon sorts klädförvaring eftersom jag inte hinner åka till ikea på ett tag och mina kläder måste ju upp nu!

Aja nu har jag lite muskelfysiologi att sätta tänderna i. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0