snyft snyft

Har kollat på idrottsgalan och slutet på Wall-E. Jag snyftade till när Wolmer Edqvist som räddade livet på hockeyspelaren samtidigt som motståndarklacken skrek: låt honom dö, fick pris. Han var så jävla värd det!

Annars så var det åt h*lvete att Zlatan fick pris som årets manlige idrottare, han är en diva och en slö spelare som inte springer en meter i onödan. F*ck him! Men han fick i alla fall inte jerringpriset för det gick till Helena Jonsson, så sug på den Zlatan!

Sen såg som sagt jag och Maarja klart Wall-E. Herregud vilken söt film! Jag är totalt kär i en robot, jag har aldrig sett en gulligare varelse(förutom min prins som valp, det slår inget). Rekommenderas för dem som inte sett den!

Imorgon har vi luleå hockeys läkare som föreläsare, jag hade hellre sett att det var sjukgymnasten eftersom jag vill veta när den personen tänkt sluta/gå i pension. Om 2,5 år tycker jag låter väldigt bra ;) Absolut inte före!!! Jag fick också tillbaka min rapport idag, fick godkänt på den. Vet dock inte hur eftersom den sög men det är bara att tacka och ta emot!

Nu ska jag läsa lite meningslösa tidningar och sen bege mig till drömmarnas land. Klockan ringer 07.10 imorgon >_<

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0