skräpdag

Har varit hos Linda hela dagen och pluggat, vi var väl inte direk effektiva men fick i alla fall gjort några av instuderingsfrågorna till cirkulationen. Men det jag kan säga är i alla fall att google i allmänhet och wikipedia i synnerhet är mina bästa vänner just nu! Har i alla fall lärt mig att klaffstenos är samma sak som förträngning av klaffarna och klaffinsufficiens är klaffläckage. Alltid något, men den frågan kommer säkert inte på tentan bara för att jag nu kan den :(

Och idag fick jag veta att träningsrapporten skulle ha lämnats in i två olika mappar men det hade jag totalt missat. Jag lämnade in den i mappen för åhörare och opponenter men den skulle lämnats in i en enskild också så nu kan jag inte få vg på den eftersom den inte blev inlämnad i tid. Smart din jävla idiot!! Det betyder att jag inte kan få vg på kursen eftersom man var tvungen att få vg på rapportdiskussionen. I och för sig så räcker det ju med att man blir godkänd men det är så jävla surt ändå när jag ändå var klar med den i tid. Och så har jag missat att anmäla mig till en del i tentan, man måste anmäla sig till varje del och jag är bara anmäld till fem och inte sex. Men det borde gå bra ändå bara jag pratar med tentavakten. En anmälan betyder bara att man är garanterad en plats att skriva på. Och i alla fall Linda och Julia hade också missat att anmäla sig till den delen.

Usch hoppas dagen slutar bättre i alla fall, ska plugga arslet av mig, sen combata och plugga några timmar till innan jag ska sussa sött. Ska försöka omvandla ilskan över att jag är så klantig till något positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0