på västfronten intet nytt

Otroligt händelsefattig dag, var en sväng till fiendeland (Finland) med pappa för att agera smakråd när han skulle välja ut nya glasögon. For förbi bibblan också och jag kunde inte låta bli att nörda mig så jag lånade hem en hel drös med Allt om historia- och illustrerad vetenskap-tidningar. Hämtade ut mitt lönebesked också, jobbade 58 timmar på de sex dagar jag jobbade dagarna runt jul och nyår. Slitigt värre men lönen gjorde mig på topphumör!

Nu väntar Simpsons och Mästarnas mästare. Måste bara säga att det suger att 6:an inte är gratis hos lulebo, såg igår reklamen för en ny serie som heter legende of the seeker, verkar vara lite samma stuk som Eragon och Merlin. Gillas helt klart och som tur är så finns ju pir*host*bay.

Imorgon återvänder jag till stan, funderar på om jag ska ta en tidigare buss för att signa in mig hos något av lagen på STUK, men samtdigt vet jag inte om jag vill jobba där för då blir det så få dagar jag kan vara ute utan att jobba. Och ja jag är ut i princip varje lördag, så det kanske skulle räcka med en eller två lördagar per månad egentligen...


Kommentarer
Postat av: Jay

Asså, sexan är visst gratis. Den är gratis för alla. Men ni behöver bara en digitalbox. För skulle den inte vara gratis skulle ju inte vi kunna se den heller.

2010-01-27 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0