på dåligt humör

Efter combaten drabbades jag kom jag på att jag glömt vara till Ica vilket betyder att det inte finns någon frukost imorgon = very great. Jag är inte sur så ofta men efter det gick allt bara utför:
-skulle boka tid till tvättstugan men har glömt bort vilket nummer den där jäkla brickan har vilket betyder att jag måste fråga Maarja när hon kommer hem
- vissa personer fattar inte att jag inte gillar dem så värst mycket men är för korkad för att säga det rätt ut, de fattar inte att om jag verkligen skulle gilla dem skulle jag se till att det finns tid och träffa dem och inte skylla på skolan, träning etc.
- Sverige förlorade just handbollen efter att ha lett med fyra bollar
- Oliver kan inte komma som planerat eftersom TV-bänken pappa ska ta hit inte ryms i vår bil så då lånar han en skåpbil och då har inte Oliver någon plats
- jag borde egentligen vara klar för sängen eftersom jag ska upp 7 imorgon men det lär dröja ett tag innan jag lyckas somna.

Tror det var huvudsakerna just nu, kan komma på en massa smågrejer också men nu börjar jag lugna ner mig igen och inse att de flesta av de där sakerna är saker jag bara kan skylla på mig själv.

Nu ska jag ta och diska lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0