ny serie att följa

Herrejäklar så bra legend of the seeker är! kl 20 nu på fredag har den premiär i 6an, se den! Min nya drog lätt.

Jag funderar på att faktiskt sätta kläder på mig idag, alltså andra än pyjamasen. Det beror mest på att jag måste införskaffa fler näsdukar från slemmis och det är lite för kallt för att gå dit i pyjamas. Annars hade jag lätt gjort det. Sen ska jag väl masa mig förbi tvättstuga också och kolla tiderna. Lika bra att slå två flugor i en smäll när jag nu ändå måste ut.

Våra overaller kommer komma den här veckan mest troligt! Jag ska nöta den så hårt det bara går, fatta vad härligt att inte behöva tänka på vad man ska ha på sig på STUK en lördagkväll, man sätter bara på overallen. Väldigt praktiskt. Overallen ska man alltså fylla med en massa tygmärken och liknande och skriva sitt namn på högra byxbenet. Ska visa bilder på mitt mästervärk när jag nu fått den och fixat klart med den, men jag kan bjuda på ett par tygmärken jag fyndade på tradera (nobelpriset till den som uppfann siten!):









Har tre Green Day-märken just nu till overallen, det ska inte gå att missa vilket band jag tycker knäcker mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0