my day

Har sett Cirkus Maximum på TV idag, synd att de inte kom till Övertorneå förra året för speciellt hundnumret var grymt! Jag blir alltid så förvånad över att det inte verkar finnas några begränsningar för vilka trick man kan lära en hund, blev väldigt inspirerad då Oliver ska drillas. Saknar hono verkligen, hoppas han kan komma och hälsa på snart!

Pluggandet går i alla fall framåt nu, har snart bara frågorna till näringsfysiologin kvar. Men sen vet jag inte hur jag ska plugga till arbets- och muskelfysiologin då vi inte har fått några instuderingsfrågor till de avsnitten och till muskelfysiologin finns det inte ens åhörarkopior att läsa. Nåja då får jag väl försöka sammanfatta innehållet från boken, som är på engelska-wieee. Imorgon ska vi i alla fall plugga hos Linda. Nuförtiden tar det bara en minut att gå dit, tidigare typ 40 minuter då jag fortfarande var Tuna-bo.

Har kollat skidåkning och skidskytte i flera timmar nu, efter det ska jag äta och sen plugga effektivt i några timmar. Om jag orkar ska jag också till gymmet en sväng. Jag har också hunnit få upp liiiiite fler grejer ur alla kartonger och påsar, men jag vet då inte vad jag ska göra med alla kläder då jag bara har en halv klädkammare och en byrå att sätta allt i. Har i alla fall klagat hos Lulebo att jag inte har en garderob i mitt rum då det ska finnas en enligt planlösningen. Får se vad de säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0