Lule bäst av allihopa

Jepp Luleå vann :) Det satt hårt åt och matchen var långt ifrån bra men huvudsaken var poängen. Men det läskiga var att när jag kollade vem som satt bredvid mig såg jag lillkillen som terrade mig och Jeanette då vi skulle kolla 2012. Fatta att jag sen ser honom igen på hockey! It's a small world.

Oliver kom förresten med, jäkla pappa som lurade mig! Men han fick åka hem igen för jag hade glömt bort att jag lovat att leka med de nya studenterna imorgon och då skulle han få vara ensam för länge. Men jag ser honom på måndag igen för då åker jag hem några dar.

Nu ska jag nörda mig lite och läsa min nya bok om historiska slagfält. Hur stor töntstämpel är det inte på mig just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0