lördag men ingen fest bara pluggande (och fönsterspaning)

Huff nu är dagens pluggande over and done, kan inte påstå att jag blivit så mycket smartare än heller :/ Måste nog tyvärr inse att jag kommer kugga på tentan. Frågan är bara om jag ska välja bort att plugga in någon del för att ha större chans att klara de andra eller om jag ska plugga som ett psyk och verkligen hoppas att jag har tur med frågorna? Äsch inte fasikes ska jag ge upp, det finns ännu några dar att plugga på. Mag-tarmavsnittet sitter rätt bra, ska nöta inte det extra hårt imorgon tillsammans med muskelfysiologin, arbetsfysiologin och näringsfysiologin.

En vecka kvar till inflyttningsfesten, har skickat ut en inbjudan till ungefär hälften i min klass men jag vet ännu inte om de kommer komma eller inte. Nåja Maarja har bjudit sina jobbarkompisar på STUK och nu har vi fått två av dem som grannar! Gissa om vi blev chockade. Haha Maarja satt och spanade i fönstret ( vårt största nöje idag för övrigt :P) och när hon såg dem komma sprang jag dit och spionderade och när de kom ut från lägenheten dök vi ner på golvet och skrattade halvt ihjäl oss - moget eller hur! Men så kul vi har :D Nåja kontentan är i alla fall att det borde dyka upp minst 20 pers i alla fall. Annars längtar jag till fredag då vi har tjejmiddag här efter att Maarja skrivit tentan. Tyvärr kommer inhandlingen nog göra ett litet hål i plånboken, men härligt sällskap väger upp det :)

Imorgon väntar plugg i skolan igen, dock på en annan plats då det var förjäkligt kallt där jag satt idag :S men men nu ska jag göra lite ovettiga saker och sen sova. Hoppas någon av er som hittat min blogg har en riktig partylördag framför er. Saknar verkligen det, men nästa vecka ska alla spärrar släppas (och nej jag har inte glömt att jag lovat att dra ner på aloholen, man kan ju faktiskt ha superkul helt nykter också1)

dagens låt: Liquido - narcotic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0