kallt!

Usch man fryser ju gumpen av sig när man går ut! Hade inte planerat att gå ut idag men jag var tvungen att skriva ut en massa, ca 70, sidor som handlar om tentan. Surt värre dock när jag inte fick ut allt eftersom skrivaren klagade på att det var slut på papper. Stämde inte eftersom båda facken var fulla så jag vet inte vad den svamlade om. Ännu surare blev det när jag upptäcke att det jag skrivit ut om respirationen som är på drygt 30 sidor redan fanns i ett av mina anteckningsblock. Grr på det!

När jag kom hem fick jag ett litet ryck av effektivitet och fixa lite i mitt rum, när jag kommit på vad jag ska göra med alla kläder kommer det vara så snyggt och prydligt där. Och självklart när jag fått upp mina tavlor och min vägghylla, men det lämnar jag åt pappa för jag och såna grejer går bara inte ihop! Ska fortsätta plugga snart, men först ska jag designa bloggen lite och plocka upp alla mina miljoner tidningar från kartongerna.

Imorgon är det äntligen dags för combaten igen! Men jag fattar inte att det redan är tre veckor sen förra passet. Har klagat på det förut och jag gör det igen: tiden går så fruktansvärt fort. Snart har jag klarat av 1/6 av min utbildning, bara två och ett halvt år kvar så kan jag (förhoppningsvis) titulera mig själv legitimerad sjukgymnast. Men då ska ju tentan klaras av först också.

Haha Maarja visade mig igår detta youtube-klipp:


Har ingen aning om vad en skalärprodukt är, något med matte i alla fall, men låten diggar jag grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0