@]{€$£@@

Fan  också, ska skriva en note till mig själv: skjut dig själv för att du inte tog chansen att snacka med LTU:s snyggaste kille. Vad är felet på mig? igår minsann kunde jag som nykter snacka med hur jäkla många människor som helst, idag gick det åt helvete. Åh varför?

En till note: nästa gång du väljer ett onenightstand, ta en som inte är Överphösare nästa år och som inte skvallrar till resten av ÖPH-gänget OCH adeln och generalerna. Lagom kul att höra att alla man mötte igår, inklusive två av mina phösare, vet om det nu. Och det är inte jag som skvallrat. Så kan det vara en 40 pers som vet vad jag sysslat med inatt? Diskret är ju ett ord som beskriver mig så jävla bra!

En sista note: efter att du skjutit dig själv, häng dig för att du sumpade chansen.

Men jag får väl försöka nästa vecka igen, men då jobbar säkert den jäkeln. Han kommer ju säkert inte vara singel länge till, jag är förvånad att han ens är det överhuvudtaget!

Nä nu får jag rycka upp mig och tänka positivt! Ska läsa lite och sen lägga mig så att jag kanske inte är en zombie halva dagen igen pga för lite sömn. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0