en erfarenhet rikare

Haha slutet av decenniet firades på ett ovanligt sätt!! Men jag och Madde hade så kul ändå :) Haha allt jag kan säga är: queer as folk? Nåja inte varje dag man går på gayklubb, fasikes vad tröga vi var som inte fattade det på en gång, men det började gå upp ett ljus när precis varenda kille på dansgolvet hånglade med någon annan kille och all de kunde precis hela texten till Madonnas Like a prayer. Nåja tolvslaget firades inte där utan framför en skylt där det står intim på^^ bildbevis finns och kommer att komma fram!

Ska snart börja åka hemåt till porsön, skumt att säga det!!, och in alla grejer i skåp, klädkammaren osv. Trodde att mitt rum skulle ha en garderob eftersom den finns med i planlösningen, men inte har jag någon. Borde kolla upp det med lulebo! Pappa pajade min golvlampa igår så nu har jag en ännu större orsak att trippa till Ikea. Måste inhandla nån sorts klädförvaring, en knubbig orange, den var tydligen inte röd men fortfarfande jättefin, lampa och nya blommor eftersom min kära kakaoplanta får vila i frid nu. Och så måste jag hitta ramar till affischerna på Green Day och två affischer på skelettdelarna och alla muskler i kroppen. Hey man är väl sjukgymnast to be ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0