30 januari

Tillbaka till Luleå idag då, känns konstigt att fara tillbaka när jag varit hemma i sex dagar nu. Men men på måndag är det plugg igen som gälller. Fast först är det ju lördag, jag som trott att det varit lördag i flera dar nu. Jag är inte helt frisk än, men skitsamma jag ska ut med Sara och hennes kusiner. PUNKT.

Haha jag tycker att det är så coolt att käka asperin, jag trodde bara det fanns i USA för det är ju från alla serier jag känner igen namnet. Bara det jag ville säga. Upptäckte en ny låt igår: Britney Spears - 3. Texten är ju pervers egentligen, men annars är det grymt bra. Misstänkt partyhit framöver.

Nu ska jag käka lunch och packa klart. See you in Luleå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0