14 januari

Kollade nyss mästarnas mästare, väldigt bra program! Hejar såklart på Stefan Holm som enligt mig är en av de allra bästa idrottarna någonsin i Sverige. Tomas Johansson är med, han vann VM-guld på 80-talet tror jag, men avsläjades som dopad. SÅ jävla korkat! Men ialla fall, Patrik Sjöberg är också med och i programmet säger han att doping är lika med fusk och oacceptabelt. Jag tycker det är lika oacceptabelt att ta droger som han åkt fast för. Hyckleri kallas det för! För övrigt är jag så glad över att Madde kunde fixa TV:n igår. Tidigare gick det bara att se 1:an och 24:an men nu ser vi alla gratiskanaler. Utom 6:an som av någon anledning inte är med i Lulebos gratisutbud. Inte okej!

Usch en hund i en av grannlägenheterna har tjutit hela dagen och gjorde det igår också. Tycker så synd om den. Om man är borta hela dagarna får man ju se till att skaffa någon som kan se efter den dagtid eller så har man inte hund överhuvudtaget för hunden lider ju! Det hugger till i hjärtat varje gång den ylar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0