voi voi

Hmm jag tror jag har blivit kär och jag vet inte om jag ska gilla det eller inte! Men den killen är bättre än de jag hängt ihop med på senaste tiden, frågan är ju bara vad han tycker om mig! Så wish me luck med hur saker och ting utvecklas, den som lever får se. Jag ska i alla fall sluta vara så jäkla feg, jag menar vad är det som är så farligt med ett nej egentligen? Nänä in it to win it är mitt nya motto.

Börjar kl 8.15 imorgon igen, yey, men till lunch börjar som sagt min helg. Ber en bön om att jag ska få vara frisk imorgon så att jag i alla fall kan få gå till gymmet. Kom igen det börjar bli löjligt att vara sjuk så ofta som jag är. Den person som kan fixa ett nytt immunförsvar till mig är min eviga idol. Nu ska jag bara kolla klart ett avsnitt av Legend of the seeker och senaste How I met your mother och sen sova.

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har också gått och blivit kär. Och jag hatar det! :(

2010-02-08 @ 11:06:40
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0