snark

Usch en halvtimmes powernap förvandlades till tre timmar. Så effektiv har min dag varit, men det var ganska välbehövligt.

Nu håller jag som bäst på att piggna till och taggar framför TV:n. Snart kanske Sverige har sin första guldmedalj!

Nåja nu ska jag fortsätta med att hypa mig framför skidåkningen.


Fy fan vad bra man får vara! Det krävdes en tornedaling för att knipa Sveriges första, men förhoppningsvis inte sista, guld. Synd att Anna Haag "bara" blev fyra, hon var väl värd en medalj. Nu väntar jag med spänning på att herrarnas lopp ska börja. Det är ju att hoppas på för mycket att ävn Marcus Hellner ska ta en medalj, men man vet ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0