snajs

Underbart väder det vart idag! Jag och Maarja tog ped 6 orangea pulka och begav oss till de bästa backarna skolan hade att erbjuda ( de var inte speciellt stora, men kul ändå) och åkte ett tag och sen knatade vi runt vänortsvägen en miljard varv innan vi hälsade på Maarjas gamla klasskompis och hans tjej som är en gammal ped6:a för just nu är vi hundvakt åt deras supersöta valp Kira. Bilder på busfröet kommer!

Imorgon tänker jag köra på en vego-dag och då fick jag ett ryck att göra hemmagjord potatissallad, men eftersom cirka hälften av ingredienserna saknas blir det ett besök på Ica innan maten är klar. Sen ska jag och Maarja bänka oss i soffan och smälla i oss popcorn och choklad och titta på Da Vinci-koden.

Ha en bra alla hjärtans dag förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0