sleepy

Fasikes jag sov tre timmar igen mellan 16-19. Sen var det bara att hoppa upp och kolla sprintkvalet. Men det är ju bara OS vart 4:e, eller egentligen vartannat om man räknar med sommar-OS också, så man får ju offra sig lite. Kolladet störtloppet också och precis när jag var säker på att Anja skulle lyckas knipa en silvermedalj föll hon. Jäklar vad jag skrek, det är ett under att grannarna inte ringt och klagat på mig.

Nu ska jag fortsätta kolla finalen i sprinten, ha det gött


Sprinten gick ur alla synvinklar SKIT!!! Björn Lind åkte ut i kvarten, Emil Jönsson i semin och Anna olsson blev fyra. Hon var så väl värd en medalj efter två andra fjärdeplatser i tidigare mästerskap, men icke. Nu sitter jag och pimplar kaffe för jag känner att jag börjar bli lite groggy nu, inte okej för det är fortfarande nästan två timmar tills tre kronor gör entré i mästerskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0