sibirien eller luleå?

Yey vet ni vad jag kommer göra kl 8 imorgon fast vi är helt lediga då också?  Plugga med min sadistgrupp, jag menar SERIÖST! Det är OS och då planerar man sitt liv efter det, punkt. Åh vad jag har svurit över det idag!

Nåja jag och Maarja har åkt hundsläde idag, det var skitkul! Synd bara att det var så himla kallt, jag frös halva (konstigt nog bara högra) rumpan. Kollade på ett gäng som trixade med skidor och snowboards också innan vi erkände oss besegrade av kylan och gick hem. Snart ska Maarja far hem och lämnar mig ensam hela helgen. Hur ska jag överleva? Får hitta på en massa bus under tiden, måste ju passa på när jag har chansen.

Ska ta och nappa ett tag, blir säkert tre timmar igen har som blivit en vana nu, innan OS-sändningarna börjar igen.

Dagens låt: Afasi & Filthy feat. Snook - 1990 nånting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0