najs

Har sovit 11 timmar inatt och det var SKÖNT! Hade egentligen viljat gymmat idag, men jag känner mig helt seg i kroppen och lite snuvig. Ska inte göra om misstaget att börja träna för tidigt efter sjukdom som jag gjort tidigare.

Nu väntar lunch, sen plugg i sjukdomslära och därefter kårfullmäktige som jag numera ska delta i. Egentligen ville jag bara följa med på ett möte och se hur det går till, men på något sätt blev jag samtidigt invald i hälsovetarsektionens styrelse och ledamot i kårfullmäktige. Min plan att infiltrera skolans högkvarter och få fullständig makt över LTU har börjat. Mohahahaha


H*lvetes j*vla skit, såg nyss ett klipp på aftonbladet i hockeymatchen Norge-Slovakien. En j*vla norrman trycker en armbåge i Barteckos ( en fd Luleå-spelare som var min favorit i flera år) så att han tappar hjälmen och faller bakåt och smäller i isen, det såg för vidrigt ut! Men det värsta är att han lär missa matchen mot Luleå, han spelat numera för Färjestad, och den matchen har jag sett fram emot ända sen jag fick veta att han värvades till Färjestad. Mitt humör sjönk väldigt på två sekunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0