Jag missade det :(

Imorgon kommer jag ha träningsvärk så in i norden! Men det är samtidigt väldigt skönt, då kan man känna sig riktigt duktig. Jag och Isabell från klassen var efter combaten en sväng på gymmet för att prova lite olika maskiner. Då ser jag LTU:s snyggaste kille som jag sumpat två chanser att snacka med, ohch jag gjorde en repris ikväll igen. På hemvägen var jag så smart och kom på att jag hade ju kunnat fråga om han eller hans kompis hade kunnat visaa hur man gör chins eller vadsomhelst, men icke jag fick världens hjärnsläpp igen. Varför ska jag vara så mesig!? Grrr

Nåja nu ska jag kolla på legend of the seeker och repa mod. Combaten var förresten grym som vanligt, mina pushkicks börjar se riktigt hyfsade ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0