helt slut, men vid liv

Yey jag överlevde monsterdagen! Jag hade absolut ingen lust att stiga upp imorse, det var nära att jag sket i att stiga upp för att somna om, men jag tog mig i kragen och masade mig till skolan. Har haft föreläsningar i farmakologisk smärtlindring, en föreläsning om bäckenbotten och tre i reumatologi. Det var extrem segt på slutet, men föreläsaren vi hade i slutet var i alla fall jättebra.

Nu ska jag slöa lite innan...vänta på skrällen...jag ska på combat. Fast efter imorgon ska jag inte träna på ett par dar eftersom jag ändå vart sjuk så länge, vill ju inte direkt bli det igen! Men innan jag far till STiL ska jagf dregla lite över Joel Kinnaman, hur snygg får man bli på en skala? Sveriges snyggaste kille - lätt.

Kommentarer
Postat av: pleeeeeeeeeepppiisssss

Jag håller fullständigt med. Lätt snyggast.

2010-02-10 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0