...

Snabba cash och Avatar är nu avklarade. Ingen av filmerna var så bra som jag förväntade mig, men de var ju inte dåliga heller. I och för sig förväntade jag mig inte så mycket av Avatar förutom snygga specialeffekter och de var verkligen vackra! Men hela storyn var ju extremt förutsägbar. Snabba cash var lite rörig, men jag tyckte så otroligt synd om huvudrolls-killen (och det berodde inte på att det är Joel Kinnaman som spelar honom-måste bara förtydliga det!)

Tyvärr missade vi sista bussen hem med cirka fem minuter så vi fick vackert traska hem fem kilometer i -22 grader. Jag har just börjat få tillbaka känseln i rumpan! Nåja fick lite motion i alla fall, det har varit en bristvara den här månaden måste jag erkänna.

Imorgon åker jag hem till Luppio över helgen, ska bli så skönt!

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0