ändrade planer

En lugn hemmakväll ensam slutade först med på spåret hos klasskompis Isabell och sen gick vi till STUK och fastnade där i flera timmar. Kul som stryk var det dock, men det är imorgon det smäller totalt! Såg klart första Johan Falk-filmen innan dess och om man kan vara kär i en karaktär är jag verkligen det i Frank Wagner. Jag menar, alla tror att han är en grovt kriminell människa men egentligen samarbetar han med polisen och tjallar åt dem. Och det är så sorgligt att hela hans familj tror att han är kriminell och att han har en son och fru som ingen får veta om, inte ens hans egen mamma.

Eftersom jag blivit övertrött nu ska jag börja kolla nästa film också och hoppas på sweet dreams om Joel Kinnaman/Frank Wagner. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0