ÅH HERREGUD!

Fick alldeles nyss veta att Green Day kommer tillbaka till Sverige redan 5 juni nu i sommar! Åh jag börjar ju seriöst gråta. Är så himla glad så det går knappt att beskriva, som jag längtat efter att de ska spela på en stor stadio, blir Nya Ullevi i Göteborg, och så händer det 10 månader efter att de varit i Sverige senaste gången. Biljetterna släpps nu på måndag, hur ska jag kunna klara mig tills dess? Nu ska jag leva som en asket så att jag har råd med biljetten och resan. Mindre än fyra månader kvar!


Verkar som att min kära syster Madde ska med också, hon kommer visst vara i Göteborg då ändå. Bra för det är ju roligare med sällskap på konserter! Kan bli så att jag missar tentan eftersom vi har tentaperiod 31 maj till 5 juni, hoppas det slumpar sig så att vi har tentan senast 3 juni så att jag kan ta tåget och vara där 4 juni, ett besök på liseberg skulle inte sitta dumt!, annars får jag satsa på en omtenta i augusti eller senare. Den här chansen missar jag INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0