1 februari

Föreläsningar 8.15 - 18.00 byttes ut mot föreläsningar 13.00 - 16.15. Vet inte varför för jag var hos tandläkaren då de andra fick veta det, väldigt skönt måste jag säga, men undra när vi då ska ha de föreläsningarna som var inplanerade idag.

Har alltså ungefär två och en halv timme att döda innan föreläsningarna kickar igång, borde verkligen läsa om handens sjukdomar och rehabilitering så jag är lite påläst, men det var så himla tråkigt. Det blir ingen combat för mig idag, buhu buhu. Dels för att jag fortfarande inte är frisk, har bara mig själv att skylla då jag gick ut i lördags, och för att ped6 har möte vid 18-tiden. Jag får hålla mig till torsdag för då ska jag kicka ass igen!

Peace out people

Förresten är det läskigt att redan en månad av det nya året gått, det känns verkligen som att tiden går fortare och fortare för varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0