ZZZ

Vaknade 06.15 för att skolan skulle börja 8.15 och innan dess var jag tvungen att kolla att bilen är okej och rasta Oliver. Maarja vaknar typ 25 min innan vi skulle fara så vi fick stressa en del-som vanligt. Jag kommer i alla fall i tid till föreläsningen, men sen visar det sig att läraren fått ett annat schema där det stod att vi skulle börja kl 9. Så alla väntade där i 45 min innan han kom. Inte alltför kul. Nåja föreläsningarna var ändå intressanta, de handlade om hela rehabprocessen, alltå om hur en sjukgymnast börjar från själva bedömningen av patientens skada/sjukdom ända tills man utvärderar hur hela rehabeliteringen gått.

Idag har Maarja också skrivit på kontraktet till Lulebo, så nu bor vi här på riktigt :) Jag skulle egentligen också följt med, men LLt:s hemsida bråkade så jag kunde inte kolla när bussarna gick. Jag chansade och gick till en av hållplatserna, men såklart så for den precis förbi när jag hade 50 meter kvar. Men det löste sig alltså ändå!

Nu ska jag och Oliver ut på en promenad till Porsön och sen måste jag städa lite innan Maarja kommer hem så det inte ser alltför hemskt ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0