vänt på dygnet?

Vanligtvis är jag sjukt ineffektiv på kvällarna/nätterna men har jag gjort en helomvändning! Jag har nyss diskat och nu håller jag på att möblera om lite i vardagsrummet och städar i mitt rum :) Ska ta kort förhoppningsvis idag på mitt rum i alla fall så kan ni beundra det sen :P Lägenheten är inte riktigt helt i ordning än, vi har så sjukt mycket som händer just nu. Jag är i princip bara hemma för att äta, sova, slappa lite och plugga. Annars går dagarna åt till skolan och träning, och sen kommer ju vissa lördagar innebära arbete i fällan. Fast det är ju på nätterna/mornarna. Men jag klagar inte på att jag har mycket att göra. Det är kul att få engagera sig i olika saker och träffa en massa människor.

Imorgon kommer nog bli en galen natt med först förfest med en massa sjukgymnaster + annat folk, sen själva BEAT då alla tre dansgolv på STUK är öppna och det kommer komma 1500 pers. Sen ska jag ju göra mitt första pass i fällan :)

Nu ska jag fortsätta plocka i mitt rum och trixa lite i vardagsrummet. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0