3 september

Nu är skolan slut för idag :) Bra för Madde fyller ju år idag så då kan jag åka ut till hertsön och fira henne.

Haha brevbäraren ringde nyss på dörren och undrade om jag hette Åsa Berglund. Hon måste ha bott här tidigare för vi har fått hennes post i flera dar. Han gnällde lite på mig i alla fall att vi inte har fixta namnlapp till dörren så det kanske vi borde göra nu. Vi har ju ändå bott här 2 veckor ;) Men då kan man ju undra vart vår post tagit vägen?!

Jag tror jag blir galen av allt byggarbetande utanför vår lägenhet. Min stol jag sitter på nu vibrerar för att de håller på med vad de nu gör därute >_< Och vad är väggarna gjorda av, papper eller? Man hör precis allt som händer ute på gården även om personerna i princip bara pratar. Väldigt störande!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

HAHA! x'D Har de ens stått på hemsidan att dom håller på att bygga om där? :P

2009-09-03 @ 15:10:08
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0