fantastiskt bra show!

Jag kan knappt beskriva hur sjukt kul nollespexet var! Det är helt sanslöst hur duktiga alla var på att agera, sjunga och improvisera. Jag är grymt imponerad! Annars var det phösarstrippen som inledde allt, två av dem såg inte alls ut som förväntat, speciellt inte Sandra. Man är ju så van att se henne med håret instoppat under mössan och helt plötsligt har hon blont hår och lugg.

Nu håller jag på att fixa musik till min telefon så att jag kan inviga den imorgon på väg till skolan :) Sen ska jag lägga mig för jag måste upp hyfsat tidigt imorgon (08.30). Imorgon har jag bara en föreläsning så jag är klar vid 12, men sen ska ´jag och Linda ut på storheden och sen ska vi fara och fira Madde som blir 25 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0