utpumpning

Har nyss kommit hem från ett body combat-pass som Andreas lurade med mig på, det var sjukligt jobbigt, men också jäkligt kul :) Men just nu känner jag knappt av mina armar och mitt vänstra lår har kapitulerat helt. Det känns ju mycket bättre när man vet att det kommer vara 10 gånger värre imorgon ;)

Imorgon är det fest på vänortsvägen kl 09.09 pm eftersom det är 090909. Jag börjar ju visserligen 8.15 på torsdag också, men man kan ju inte banga en fest :P

Nu borde jag ta och läsa kapitlet i ena boken som morgondagens föreläsningar ska handla om och sen borde jag sova,men sen när har jag gjort det man borde :P Nåja jag ska göra det, om ett tag...eventuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0