Men gaaah

Fan någon har släppt ur luften ur min cykel och slängt iväg korken till ventilen, eller vad man ska kalla den. Märkte det först när jag kom till skolan och nu är cykeln helt körd, någon gummigrej har snurrat 10 varv runt naven och sen är kedjan lös ;( Less man blir!!! Måste ringa pappa och be honom ta med en cykel från 1800-talet så att jag inte behöver gå till skolan mer än imorgon.

Nu håller jag på att städa och flytta lite grejer från mitt minirum som Elin ska överta till det större rummet som jag ska ta i besittning.

Imorgon är det 4 föreläsningar-igen- men sen är jag ledig 3 dar :) men de dagarna kommer bestå av plugg,träning och städning. Men det kan bli så också att jag ska hitta på något med några andra blivande sjukgymnaster!

Efter städningen ska jag kolla true blood och eventuellt sing a long (nördstatus) på webben. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0