Tuna igen

Tog en senare buss hem, men nu är jag i alla fall tillbaka i lägenheten. Maarja sover visst, antar jag i alla fall för skolan börjar ju först kl 13 för henne också. Så om hon inte sover har jag då ingen aning om vart hon är ;)

Ska ut och springa allldeles snart, sen hinner jag bara hoppa i duschen och äta något innan jag måste börja trampa mot skolan. Jag har direktbokat en trea på Porsön, men inflyttningen är redan 1/12 och vi har ju 3 månaders uppsägningstid så då måste vi betala dubbel hyra. Jag måste höra med lulebo om det går att lösa på något sätt för det är grymt svårt att få treor på Porsön och om vi ska kunna flytta in 1 januari måste vi säga upp lägenheten den här månaden och då vet vi ju inte om vi kommer ha någonstans att bo om det inte dyker om en trea med inflyttning först nästa år de närmaste dagarna.


Kollade på Maarjas schema, hon hade visst morgonlektion också så då är hon visst på skolan redan. Äsch också! Vi funderar på att skaffa ett avkarium förresten :) Men på djurmagazinet har de inga hitta nemo-fiskar och såna vill jag verkligen ha!

Kommentarer
Postat av: Janet

De där med fiskar är inte så lätt. För det är ju skillnad på sötvatten och saltvatten. Dessutom är det jävligt dyrt. Men tänk vad roligt om man skulle ha ett megastort akvarium med fiskar i alla dess färger. Dock skulle mina dö på engång men iaf :P

2009-09-21 @ 22:11:04
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0