svammel

Jag undrar varför folk läser min blogg? Jag babblar ju bara på om en massa onödiga saker, men men jag klagar inte på er som läser det här :P

Har kollat på House, ska snart kolla på true blood eller the mentalist. Fasikes livet börjar bli lite mer komplicerat, damn jag som levt i en bubbla sen 19 augusti, nåja om den spricker får man väl laga den på något sätt.

Imorgon hade jag tänkt vakna ganska tidigt fast jag inte ska göra något speciellt, jag tycker det är så mysigt att vakna tidigt och sen ha tid att rulla in sig i täcket och kolla på tv innan man äter frukost och gör något vettigt av dagen. Jag måste ju passa på att utnyttja kanalerna medan jag har chansen, vi har ju inte skaffat betalkanaler till läggan än. Sen ska jag kolla om det finns andra lägenheter på Porsön lediga, annars är det denna vi kommer flytta till, lite taskig kvalité på bilden dock :/ Åh kan inte de här tre månaderna bara svischa förbi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0