skönt med helg

Nu är den tuffa skolveckan slut :) Men jag kommer ju ändå behöva plugga en del, men eftersom vi är lediga även på måndag så behöver jag ju inte sitta inne och plugga hela tiden. Maarja ska provjobba på stuk imorgon så antagligen far jag dit och gör livet surt för henne ett tag. Ska kolla om någon annan jag känner ska dit, annars får jag väl fara ensam och försöka hitta kompisar där.

Elin är här nu och kommer sova över tills imorgon. Hon har varit jättesnäll och fixat TV-bänken och sista skruven till bokhyllan. Tack så mycket! Imorgon åker också Oliver hem :/ Jag kommer sakna honom, men han blir nog otroligt glad över att få fara hem igen och kunna springa ut och in som han vill och jaga alla katter han ser ;)

Nu ska jag kolla kändisdjungeln eller vad den nu heter på 4:an och sen ska jag kolla true blood. Ni som inte har sett den, gör det! Den är verkligen bra! Därefter ska jag nog sova. Om jag ska vara uppe till 3-4 imorgon måste jag ju passa på att sova när det går.

Ha en bra kväll!godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0