segt med pluggandet

Åh vad det går segt med pluggandet :/ Jag har ingen ork, men jag måste ju för att inte behöva pränta in allt den sista veckan innan tentan. Fast då kan man ju fråga sig hur mycket av det jag läser som kommer fastna när energin är lika med noll?! Ska kanske ta och bara slappa resten av kvällen och verkligen vara effektiv och satsa på pluggandet imorgon. Så får det nog bli.

Tror att det är bodycombat igen imorgon. Borde höra med Andreas om han ska dit, för jag far ju absolut inte dit ensam :P Ska höra med Maarja också om hon ska med. Tror att en tjej från min klass också ska dit, så jag kanske inte är ensam nybörjare imorgon :)

Jag måste ta och fylla på mitt busskort, jag betalde 50 kr för att få resa gratis tom idag, men jag har ju ingen aning om hur jag ska fixa pengar dit nu :S Sen ska jag göra som vanligt och nöta true blood ett tag innan jag somnar. Jag måste nog vakna ganska tidigt för att hinna med allt jag ska göra imorgon, men jag har i alla fall sovmorgon de flesta dar den här veckan!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0