Sämsta kvällen ever

Jag har haft en sjukt dålig kväll. Jag skulle skruva ihop TV-bänken, men det gick åt helvete eftersom mallen är skitkass och träpluggarna inte är lika långa så det gick inte att få skivan att ligga jämt. TV:n lyckades jag iaf få igång, men det var ju bara att trycka på powerknappen ;) Sen tänkte jag att jag kan smälla upp hyllan från ikea, men det tog så jävla länge eftersom skruvarna inte fäste utan bara snurrade runt, runt. Den sista skruven har jag ännu inte fått dit, men jag kände att snart kommer jag slå sönder något så jag gav upp och for ut och promenerade med Maarja och Oliver istället. Jag var på så dåligt humör, jag var irriterad på allt och alla, men jag försökte att inte visa det när mamma och pappa ringde, onödigt att ta ut det på dem. I alla fall så blev jag gladare när vi for ut. Vi bor nära vattnet (tror jag det är :P) och där går världens mysigaste gångväg. Vi kom dit precis när solen hade börjat går ner, det var så fint! Och när man står där ser man centrum och Bergnäset, så utsikten kan man inte klaga på.

Imorgon börjar jag 8.15 igen, jippie, men jag slutar i alla fall till lunch. Har dubbelföreläsning i anatomi. Hoppas nu vi får lyssna på något roligare än hur cellen kopierar ett protein och sånt vi fick lyssna på förra gången. Jag fattar inte vad det har med sjukgymnastik att göra och jag var så trött då så jag hängde inte alls med i snacket. Fast det är nog bäst att jag börjar fatta vat det handlar om, vi ska ha en skriftlig tenta på det. Hjälp säger jag!

Nu ska jag läsa lite och sen sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Dålig kväll här med. Och den blev sämre efter att vi sluta snacka. Kom fram att du vet han ljugit för mig. Och finns det något mer jag hatar än när någon ljuger åt mig, nej! Skulle fan kunna slå ihjäl han!

2009-09-07 @ 23:49:41
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0