party party!

Nu har jag intagit middag ( chorizo med tricoloripasta eller vad det nu heter) och kollat på bumbibjörnarna.

Nu håller jag på att klä på och fixa mig innan jag ska börja trampa mot Porsön. Tjejerna som har förfesten har en katt så jag måste ta min allergimedecin så att jag inte ser ut om en knarkare med glansiga, röda ögonen resten av kvällen :P

Innan maten sov jag en timme, men det hjälpte inte mycket för jag är fortfarande helt groggy av trötthet :( nåja det släpper väl snart när musiken börjar pumpa och danslusten tar över. Inatt är det RÖÖÖÖÖÖJ som gäller och inget annat. Fan vad grymt att det kommer vara typ 1500 pers där och tre dansgolv med olika musikstilar. Jag är på gång!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är avis som tusan, men skulle inte orka göra någonting ändå för håller på att falla ihop av trötthet... :P

2009-09-19 @ 21:36:59
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0