nedrans lulebo

Skulle fixa kontraktet idag, men Jeanette måste skicka in ett brev där hon försäkrar att hon ska tas bort från kontraktet.Sabla skit! Snacka om att vi tjafsat en hel del med lulebo redan!

Nåja sen var jag och Maarja och köpte lite prylar till skolan och sen åkte jag hit till Hertsön där jag kommer vara hela dagen :) vi ska spela buzz och snacka skit, supermysigt!

Sen ska jag pallra mig tillbaka till tuna och göra någonting, beror lite på hur sent det blir här och om Maarja är hemma när jag kommer. Hm min dag har alltså inte varit så händelserik, har i alla fall köpt mina första paket cigg. Men såklart är det inte till mig själv jag köpte dem, jag röker absolut inte! Köpte åt Madde för jag var skyldig henne pengar för vodkan hon köpte åt mig :P


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men nu är det fixat! Ni behöver bara skriva på så är allt löst! :)

2009-09-01 @ 16:42:09
URL: http://www.icespider.se
Postat av: Maarja

Ja, på fredag kommer nog allt att vara klappat och klart ;)



haha ganska bra deal, cigg mot vodka :D

2009-09-02 @ 20:52:17
Postat av: Maarja

Ja, på fredag kommer nog allt att vara klappat och klart ;)



haha ganska bra deal, cigg mot vodka :D

2009-09-02 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0