Najs

Nu har jag bokat flygbiljetten till Stockholm :) 1091 kr kostar den t/r så det är ju inte så farligt. Kommer komma dit strax före 13 på söndag så jag hinner bara springa till Arlandaexpress, ta mig till stället jag ska sova på (har inte bestämt var än), checka in och sen fara till globen och börja köa. Jag hinner bara stå i kön ca 3 h så jag kommer ju knappast hamna så långt fram :/ jag måste se till att vässa armbågarna för jag ska inte stå så långt bak att jag inte ser ett piss!

Nu håller jag på att laga italiensk låda som jag ska intaga framför TV:n när jag kollar på sista friidrottstävlingen för iår. Väldigt skönt. Maarja kom hem kl 15 ungefär idag, jag var inte hemma så jag vet inte exakt när hon kom. Snacka om lång efterfest :P Sen ska jag ta och plugga lite. Det är så svårt att veta vad man ska börja läsa när det finns en massa :S Ska nog ta anatomin först, den har jag mest problem med. Imorgon är jag ju helt ledig från skolan ^^ det enda jag måste passa är tvättstugan kl 12, men annars har jag dagen ledig. Fast jag ska göra upp ett schema så att jag verkligen har några timmar då jag bara pluggar, sen ska jag träna en eller två gånger.

Nu verkar maten vara klar så nu ska jag käka. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0