lunch

Är bara hemma en kort sväng och äter lunch innan jag ska tillbaka till skolan och ha två föreläsningar till. Vi håller på med barnets motoriska inlärning, riktigt intressant är det, fast det skulle nog vara ännu  mer intressant om man hade en levande bebis att följa, men några sådan planer har vi inte än ;)

Måste höra om det är bodycombat idag, har hört att det är gånger i veckan, men på STiL:s schema står det tre dagar och om det bara är två dagar tycker jag det är otroligt osmart att ha det två dagar i rad. Annars kanske jag stannar i skolan och pluggar ett tag. Det känns som att det inte finns lika många störningsmoment där :P

Dagen är hittills helt perfekt, finns absolut inget att klaga på! Känner mig bara så glad och egentligen har jag ingen speciell andledning till det heller :) Livet flyter på.

Nu ska jag tillbaka till skolan och bli ännu smartare, see ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0