Kul kväll/natt

Nu har jag kommit hem från en jäkligt kul utekväll :) Förfesten var jättemysig och det var trevligt att få prata i flera timmar med folk från min klass som jag inte umgås med så mycket annars. Vid halv 12 drog vi mot STUK och där väntade världens mest gigantiska kö, vi stod där i typ en timme innan vi kom in och under tiden fick vi trängas som djur där. Man kunde knappt röra armarna för det var så tight mellan alla. Och inte hjälpte det ju att vi höll på att flyga i backen för att det var folk framför och bakom oss som tryckte på som idioter. Nåväl inne på STUK drog vi igång dansandet på en gång och jäklar vad vi rockade!

Sen for jag till fällan och serverade pizzor till folket som var sugna på fyllemat. Jag och Maarja kommer bli två av dem som bossar över fällan och det känns coolt^^ Nu har vi ju en perfekt festlokal också :P

Nu ska jag försöka sova, men det kommer nog dröja ett tag tills jag verkligen somnar. Tur att det är söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0