kollar idol

Jeanette - jag ska springa lidingöloppet på lördag :)

Kom precis från combaten, Maarja var med för första gången och hon verkade gilla det! Men jag tycker det här programmet är mycket svårare än det förra. Men det blir säkert bättre efter att man nött in det här några gånger.

Nu kollar jag idol och jag fattar inte hur dåligt 90% av startfältet är, de kommer ju in helt fel, det är tonarter from hell och flera stycken har noll utstrålning. Hur svårt kan det vara att lära sig en låt på sex timmar? Okej de är nervösa men man kan ju inte cracka totalt under pressen.

20 oktober ska vi strippa inför klassen och bara stå i underkläder och palpera muskler mm på varandra, jag hade tänkt deffa till mig innan det men då måste jag ju skippa all choklad jag äter varje rast, och alla kakor och glass jag smäller i mig här hemma. Så det kommer nog inte gå sådär överdrivet bra med de planerna ;)


Haha både jag och Maarja tycker att en viss persons armar är de snyggaste som finns. De är så nära perfektion man kan komma! Smoking hot om jag ska uttrycka mig nördigt. Och det bästa är ju att man får se dem på två av combatpassen varje vecka^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0